štvrtok 31. januára 2013

...Líčenie...

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla skúsiť spraviť líčenie na ples..Môj foťák ale troška protestoval odfotiť nejakú poriadnu fotku..tak aspoň niečo. 
Ide o tmavo modro - strieborné ,výrazné líčenie.


Musím sa naučiť fotiť asi za denného svetla,aby mi foťák nezlieval farby do seba..V realite vyzerá líčenie o čosi tmavšie a ligotavjšie. :) a samozrejme nie tak zliate ako na dolnej fotke :-D


Použité produkty 


Podklad pod tiene - Maybelline Color Tattoo, 05- Eternal Gold ( hihi nemam strieborny :D )
Tiene Avon - Lace Luxe, Arctic goddess
( Z avonu moc vecí nemám, ale tá modrá paletka ma veľmi, veľmi zaujala a je ozaj krásna. )


Očná linka Essence - 01 Midnight in Paris
Špirála Gabriella Salvete - Giant full volume
Ceruzka na oči Essence 
Linka na oči S-he, ktorú som dávala skoro na celé viečko - krásne sa ligoce :)
Očný tieň Catrice - 430 Luke SkyStalker
Set na obočie Essence 



2 komentáre:

  1. Krásné líčení :-) ten stíneček od catrice vypadá úžasně, budu po něm muset šáhnout :)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem O:), ten tieň od catrice je krásny čisto strieborný :)) ja som si ho kúpila omylom hihi, chcela som zlatý no v rýchlosti sa mi podaril strieborný, ale neľutujem :))

      Odstrániť