štvrtok 14. februára 2013

Valentín

Všade samé srdiečka, ruže..áno,áno dnes je Valentín. Keďže ja s priateľom ho nejako extra neslávime..teda dáme si nejakú maličkosť, prvý krát ideme spolu na ples a to zajtra, ale žiadne romantické filmy ani nič podobné - dnes spolu ani nie sme haha  :) Chcela som sa spýtať vás na vašeho Valentína..Ako dnešný deň trávite? Robíte niečo špeciálne ? Kupujete si s priateľom nejaké darčeky ? Alebo tento deň neberiete ako ničím výnimočný?  :)

Ja som si dnes spravila nechty, také cukríkové  :) Šaty na ples mám v mentolovej farbe, tak som si povedala, že nechty by som mohla dať ružové, keď už nič iné mať vo valentínskych farbách nebudem. Fotku v šatách určite zajtra odfotím a hodím sem ale asi až v sobotu :)

Použité laky : 
Essence SOS repair and care serum - nemám s ním skúsenosti, mám ho prvý krát 
Avon Pink Creme
Mavala Pure Diamond
Catrice Gold top coat    
Essence qick dry topcoat -  lak sa po ňom krásne rozžiari,používam ho takmer stále ( ak nezabudnem :-D )

O týchto lakoch ste mohli čítať v článku  nižšie :))

Nechty s bleskom :)



Nechty bez blesku :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára