streda 6. marca 2013

Balea srdiečka do kúpeľa




Ahojte dnes mám pre vás takú mini recenziu :))

Nedávno som sa prechádzala po DM-ke a objavila som tam tieto Balea srdiečka. Nevedela som podľa popisu, čo to má robiť ani nič podobné ale prišlo mi to hrozne roztomilé tak som si povedala, že ich vyskúšam.
Mali tam dva druhy, jedny boli v ružovom vrecúšku a druhé v bielom. Srdiečka aj inak voňali - mňa nalákala vôňa toho ružového vrecka, tá bola proste parádna a zároveň sa mi aj viac páčilo. Super je, že ho môžem ešte využiť. :))

Teraz prejdem na recenziu :)

Srdiečko som si hodila do vane plnej vody. Začalo šumieť ( čo som aj čakala :-D ), ale prekvapila ma doba toho šumenia - zatiaľ som mala takéto srandy len z obchodu Body Basics a tie vyšumeli pomerne dosť rýchlo a voda po nich nijak moc nevoňala. Lenže po tomto jednom srdiečku voňala tá voda nádherne. Voda zostala mastnejšia - olejíčková, čo môže niekomu vadiť, no mne to vyhovovalo, lebo som nemusela použiť telový krém - pokožka bola nádherne hydratovaná a voňala ozaj dlho. 
Na tom veľkom srdci sa nachádzajú ešte malé ružové - tie sa počas procesu šumenia odpojili a plávali vo vode, taká milá sranda :-D


Ja som so srdiečkami ozaj spokojná - použila som len jedno, jedno ešte mám, ale určite si plánujem kúpiť aj tie v bielom vrecku a asi aj zase tieto. :)

Cena : 1,5 eur

Vyskúšali ste niekedy niečo podobné alebo aj presnie tieto? :) Čo nato hovoríte ? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára