sobota 9. marca 2013

Color shampoo


Ahojte dnes som sa vám rozhodla ukázať ako vyzerajú moje vlasy po farbení. Patrím medzi ľudí, ktorí svoju prírodnú farbu nemá rado. Ja farbím svoje vlasy šampónom od Schwarzkopf 341 už skoro 4 roky. Moja originálna farba vlasov je blond.... Vlasy mi od dlhodobého používania tohto šampóna dosť stmavli a síce na krabičke je napísané že farba by mala vydržať niečo cez 20 umytí, určité zafarbenie vám zostane - aj keď bledšie. Ja na vlasy potrebujem 2 balenia.


  • mala by to byť čokoládovo hnedá, no chytí na čierno a na slniečku hádže tmavo hnedé odlesky keďže moja mamina protestuje s čiernou, ja som s ňou spokojná
  • po čase sa vám vymyje na tú ozaj čokoládovú hnedú a ďalej sa vymýva rovnomerne
  • ak chcem znova nafarbiť, musím celú hlavu - nedá sa to ako pri farbe, že nafarbíme len korienky vlasov, ozaj by bol dosť vidieť rozdiel
  • i po dlhom čase máte pri umývaní vlasov bledo hnedý prúd vody , ale uterák to nezafabí 
  • moje vlasy neničí po nafarbení je dobré dať trošička olejíčka do koncov 
  • farbím si vlasy tak raz za 3/4 mesiace - stačí to, síce po tej dlhej dobe je už ozaj dosť vidieť vymyté vlasy, ale vatšina ľudí si to ani nevšimne, vatšinou to vidím len ja :-D
Ja som s ním ozaj veľmi spokojná a môžem ho len doporučiť pre ľudí, čo si nechcú zničiť až tak moc vlasy. :)) Samozrejme, že ak chcete vlasy zosvetliť o viac odtieňov, tak by som vám doporučila skôr farbu, než šampón :)


Hah, našla som aj ozaj nekvalitnú a starú fotku kde je to blond a dosť krátke..:)



 Vlasy pred posledným farbením 




 Vlasy hneď po zafarbení



Vlasy po mesiaci



Používate aj vy nejakú farbnu na vlasy? :) ako ste spokojné so svojou prírodnou farbou? :)

5 komentárov:

  1. wow! krásne vlasy! na tej poslednej fotke ti to veľmi pristane..si krásna:))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc moc :)) keby vlasy aspoň chceli poslúchať ešte :D

      Odstrániť
  2. ja som si ešte nikdy nefarbila vlasy...teda prvý raz ani nie pred týždňom z toho dôvodu že som chcela ombre tak som si kúpila zosvetlovač no moje končeky zostali také ako boli ..vôbec mi to nechytilo..:D no nevadí budem skúšať ďalej. ale to som chcela povedať že si veľmi pekná na tej poslednej fotke a máš krásny rúž, smiem vedieť aký?..:) Aneta Malis photoblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tmavé vlásky ťažko chytajú farby =/ ja som mala raz tuším spodné vlasy fialové a dala som si blond ( už neviem, či farbu alebo šampón ) a chytilo mi to na ryšavo :D Takže dávaj pozor, aby sa ti nestalo niečo podobné :))Ďakujeem mooc :) je to Essence lip tint hugs and kisses 01 :) ( tuším 3 vrstvy ) strašne dlho vydrží na perách ozaj som neverila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento šampón som si akurát dala včera na vlasy (mala som svetlo-stredne hnedé) a chytilo mi to úplne na modro čiernu. Skoro som odpadla :D no, tak dúfam, že sa mi to bude postupne viac tá farba zmývať a že výsledok naozaj bude čokoládový:)

    OdpovedaťOdstrániť