streda 6. marca 2013

Jarné nechtíky 

Keďže vonku začína byť teplejšie a teplejšie a zároveň slnečnejšie - čo ma ozaj teší, rozhodla som sa spraviť si aj veselšie nechty a zároveň aj troška náročnejšie :))
Tieto nechty som si robila v nedeľu takže už sú troška obúchané,otlčené no chcela som sa s vami o ne podeliť aj keď niektoré mi nevyšli úplne podľa plánu...Musím povedať, že naživo vyzerajú o mnoho žiarivejšie ako na fotkách, ale aj tak dúfam, že sa vám budú aspoň troška páčiť..:)

Použité produkty :
  • Maybelline Colorama French white 51
  • Avon Pink creme
  • Bell 31
  • Essence topcoat
  • Makeupová hubička




Postup :

  1. Nechty som si nalakovala bielym lakom
  2. Na hubičku som naniesla najprv bielu vrstvu laku pod ňu bledšiu ružovú a pod ňu najtmavšiu.
  3. Dajte pozor aby prechody medzi farbami boli čo najplynulejšie ( jedna vrstva biela pod ňu ružová a treba troška prejsť bielym lakom..)
  4. Hubičku poobtláčajte po nechte, niekde je potreba aj viac krát - ja som niektoré nechty obtlačila 2x, niektoré 3x :)
  5. Pre ozvláštnenie som na nechtoch urobila mini bodky s tými istými lakmi, ale to už netreba robiť :)
  6. Ako posledné som dala topcoat
  7. Keď nechty uschli, zobrala som odlakovač a lak popri nechtoch som s ním odstránila






Najviac sa mi vydaril asi ukazovák - najjemnejšie prechody, bohužiaľ ostatné sa mi až tak nevydarili, no nemala som čas ich opravovať, tak dúfam, že to nebude moc vadiť. :)





Dúfam, že sa vám návod na nechty aspoň trošku páčil a že možno vyskúšate niečo podobné, možno aj s inými farbami. :)) Ak ste už niečo také skúšali určite dajte vedieť do komentárov :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára