streda 13. marca 2013

Maturity


No, čo mám tu nejaké maturantky ? Čo hovoríte na slovenčinu a dnešné "ohromne krásne" jazyky? :) Ako si myslíte, že ste dopadli? :) Maturity sú ozaj jeden veľký stres a neznášam ak niekto, kto nevie ako v dnešných "podmienkach" maturujeme povie : ,, Veď je to len formalia," alebo ,, veď to je ľahké."

Slovenčiny som sa nebála, lebo to som vedela, že nad 33% napíšem no dnes to bolo o mnoho horšie. Ja som musela maturovať z B2, tak pevno verím, že sloh ma zachráni, keďže test nevidím ružovo a ak troška hej, tak ozaj len na tesnotku.

a takto dobre naladená som šla včera na slovenčinu :) 



6 komentárov:

  1. Ďalšia blogerka,ktorá išla s dobrou náladou na maturity:)) to je super:) vyzerala si krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, len včera, dnes sa mi ozaj nedarilo :D Ďakujeem :)

      Odstrániť
  2. Jé, přeju hodně štěstí :) já jsem maturovala minulý rok. Ale pořád vím, jaké to bylo. První velká zkouška a každý byl nervózní.. pak ale přišlo první zkouškové a to jsem si hned přála zpátky maturitu :D maturita byla teda o dost důležitější, protože na vejšce máme 3 pokusy na zkoušku a kdyžtak můžem opakovat za rok a kdybych neudělala maturitu, tak bych nemohla ani na VŠ.. ale v tom obsahu toho bylo o zkouškovém mnohem víc :/
    Tak držím palce a určitě to zvládneš a pak si budeš užívat nejdelších prázdnin! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) tohtoročné maturity u nás sú hnusné lebo všetko menia na poslednú chvíľu..ale veď hádam písomné mám za sebou, ešte ústne a hurá na vysokú :D to verím, že skúšky na VŠ sú o mnoho ťažšie :) aj ja tebe držím palce, nech doštuduješ bez problémov O:)

      Odstrániť
  3. Přeji ti hodně štěstí :* Vypadala jsi krásně :)) Ty vlásky tvoje :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,ďakujem :) hehe na fotkách vyzerajú byť celkom v pohode, na živo je to s nimi boj :D

      Odstrániť