sobota 20. apríla 2013

Balea Cocos + Tiaréblute

Ahojte ! :) Konečne mám pre vás nový článok :) Pár príspevkov dolu ste mohli vidieť fotku šampónu od Balei, ktorý mi vôbec nevyhovoval (ale vôňa je krásna) a sťažovala som sa, že mi od nich snáď ani jeden nesadne. No predsa som sa rozhodla skúsiť kokosový, ktorý je určený na farbené alebo tónované vlasy a ten je naprosto ÚŽASNÝ! 

Šampón 
  • krásne vonia
  • vlasy umyje
  • krásne vydržia 2 - 3 dni čisté, potom sa začnú mastiť ( pre mňa sú 2 dni taký normál )
  • vytvorí krásnu penu 
Kondicionér 
  • tento som si jednoducho musela dokúpiť :))
  • vlasy sa po ňom ľahšie rozčesávajú
  • sú jemnejšie 
  • lesklejšie 
  • dávam ho od polovice vlasov smerom dolu a na problémovú zadnú časť, kde sa mi ľúbia motať vlasy (o moc ľahšie sa mi rozčese :D )
  • krásne vonia
Maska 
  • používam ju 1 - 2x týždenne, do uteráka presušených vlasov
  • nanášanie tak ako u kondicionéra 
  • niekedy ju nechám pôsobiť viac ako 2 minúty ( kľudne aj 5 - 7 )
  • vlasy sú o moc jemnejšie
  • ľahšie rozčesávanie 
  • lesklejšie 
  • má silnejšie účinky ako kondicionér 
  • krásne vonia

Za mňa toto trio môžem len doporučiť, možno kondicionér má menšie mínus, keďže maska je silnejšia, no keďže nechcem vlasy zaťažovať stálym používaním masky, je to celkom fajn a výhodné :) Určite by som nepoužila v jedno umytie všetky 3 veci - buď kondicionér alebo maska a určite by som ju nedávala do korienkov ( aspoň tak 10cm nižšie, mohlo by sa stať, že by sa vlasy mohli začať mastiť a boli by splihlé )

Dúfam, že sa vám recenzia páčila :))


2 komentáre:

  1. Jejda, budu se stydět, co jsem to za blogerku, že jsem ještě nezkoušela kokosovou řadu od Baley :D...vyzkoušel ji snad celý blogový svět :D

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve preto som ju skúsila aj ja :D ale ozaj je dobrá, takže som spokojná keďže ja + balea šampóny sa nerovná dobrá kombinácia :D

      Odstrániť