piatok 26. apríla 2013

Zázrak na zničené vlásky po zime ? Tu je ! 

Ahojte :))

Dnes by som vám chcela predstaviť zázrak na zničené a suché vlasy - takéto vlasy som totiž mala, teda aj vlastne viac menej mám po nekonečnej zime.  Jedná sa o značku AUSSIE, ktorá je v našich DM-kách pomerne krátko. 



Zo zahraničných blogov mi bol známy zázračný kondicionér 3 Minute Miracle Reconstructor. Ja som si kúpila miniatúrku, ktorá stala 2,79eura. ( Pomer cena a veľkosť sa samozrejme oplatí to vatšie balenie, no ak chcete niečo skúsiť a nie ste si tým istý, samozrejme vezmete to menšie :D ) 



Krásne vonia ako Huba buba, bratovi to pripomína kyslé lízanky, proste je to na spapanie. Konzistenciovo je na tom ako všetky kondicionéry, až nato, že má medové sfarbenie. Moja aplikácia - umyť vlasy,  presušiť uterákom a šupnúť ho na 3/4 vlasov, nechať pôsobiť (to ja nechávam 5 minút ).

Vlásky sú nádherné jemné, viditeľne lesklejšie, nie sú vôbec suché, dobre sa rozčesávajú, krásne voňajú - aj keď vôňa na druhý deň nieje cítiť a pôsobia veľmi zdravo. ( Bohužiaľ, musím povedať, že kokosová rada od zn. Balea sa na toto vôbec nechytá - samozrejme  pokiaľ sú vaše vlásky neni veľmi poškodené a veľmi suché, bude vám vrelo stačiť Balea  :)

Takže môj verdikt je - ak máte možnosť určite vyskúšajte, ja som z toho nadšená a určite si kúpim plné balenie. Nič lepšie som totiž zatiaľ nemala :)

Keďže sa mi tento produkt tak veľmi páči, rozhodla som sa v blízkej dobe spraviť prvú Give a way a tento kondicionér v nej bude určite obsiahnutý :)
Ak sa vám blog páči, určite sa staňte jedným z mojich Followerov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára